Microsoft представляє бета-версію «Microsoft брекетів»

Вперше розробники матимуть можливість протестувати цифрові брекети від Microsoft на конференції Microsoft Build

teeth with bracesКиїв, Україна – 1 квітня 2014 р. Однією із найбільш швидкозростаючих категорій на ринку сучасних технологій є пристрої, які можна носити, інколи навіть на тілі. На конференції для розробників Build, що пройде 2-4 квітня у Сан-Франциско, Microsoft приєднається до світового мега-тренду та представить бета-прототип цифрових брекетів. Основними особливостями продукту стануть Bluetooth та вбудована 32-мегапіксельна камера: достатньо трохи відкрити рот, щоб зробити знімок чи відео. Здійснювати дзвінки тепер як ніколи легко завдяки навушникам, що йдуть в комплекті. Ніколи не пропускайте виклики, sms або твіти: вхідні дзвінки, повідомлення та оновлення в соціальних мережах супроводжуються вібрацією, що лоскоче всю ротову порожнину. Цифрові брекети від Microsoft поступлять у продаж у всьому світі в передноворічний період цього року.

Серед інших натільних пристроїв, які є на ринку сьогодні, брекети від Microsoft вирізняються завдяки широкому спектру функцій. Технологічні рішення в наших цифрових брекетах вбудовані в елементи, які об’єднанні між собою дугою та прикріпленні до зубів. Серед багатьох доступних функцій варто відзначити «Рот-поліглот» (синхронний переклад усного мовлення на будь-яку мову, завдяки вбудованому перекладачу Bing для брекетів), вбудований мікро-проектор, який дозволяє показувати фільми та відео просто привідкривши рот, а також GPS-навігатор, який обирає найкращий маршрут та вказує напрями руху, за допомогою вібрації тих чи інших зубів. «Зціпивши зуби, ми визнали, що компанія Microsoft майже не помітна на ринку натільних пристроїв», – говорить Дмитро Шимків, генеральний директор «Майкрософт Україна». «Брекети від Microsoft – це наша спроба довести ринку, що проривні інновації нам по зубах!»

Розширення  мережі дистриб’юторів

Спираючись на власні дослідження, компанія орієнтується на молоду цільову аудиторію (8-18 років), яка найбільше купує та носить брекет-системи. Microsoft сподівається, що інформація про новий продукт передаватиметься із уст в уста, тому не планує запускати масштабну маркетингову кампанію. Компанія також планує розширити свою дистриб’юторську мережу – окрім відомих магазинів електроніки, клієнти зможуть встановити брекети у спеціалізованих стоматологічних клініках, сертифікованих компанією Microsoft.

Примітка:

Усі бажаючі можуть подати заявку на тестування прототипу брекетів від Microsoft за посиланням: