Марка Bravis показала український варіант ультрабуків з Windows 10

Мережа техніки «Фокстрот» запустила у продаж два надтонких ноутбуки, які виконані спеціально для українців. Девайси Bravis NB133 white та NB141 silver працюють на останній ОС Microsoft і стали першими гаджетами цієї марки. За словами виробника, ці новинки є одними з найдоступніших у своєму сегменті ультрабуків.

Моделі NB133 та NB141 відрізняються лише діагоналлю екранів – 13 та 14 дюймів відповідно. Вони побудовані на 4-ядерному процесорі Intel Atom X5-Z8300 на архітектурі Cherry Trail, який здатний «розганятися» до 1,84 ГГц. Його базова частота складає 1,44 ГГц. Графічний адаптер представлений вбудованим чіпом Intel HD Graphics, який належить до восьмого покоління відеоархітектури Intel та підтримує DirectX 11.2.

Bravis---модель-NB-141

14-дюймовий ультрабук Bravis NB141 silver

У ноутбуках NB133 та NB141 встановлено екрани роздільною здатністю 1366х768. Обсяг оперативної пам’яті складає 2 ГБ, а для зберігання пам’яті призначений накопичувач у 32 ГБ. Останній можна розширити карткою пам’яті до 128 ГБ. Фронтальна камера для розмов у Skype має роздільну здатність у 0,3 Мп. У гаджетів по два порти USB 2.0, бездротовий зв’язок WI-FI: 801.11 b/g/n та Bluetooth 4.0, один порт microHDMI. Ємність акумулятора обох моделей складає 10 000 мА/год, і на них встановлено Windows 10 Домашню.

ультратнокие-ноутбуки-Bravis-NB133

13-дюймовий ультрабук Bravis NB133 white

13-дюймовий ноутбук важить 1200 грамів та має розміри у 326х220х18 мм. Збільшена 14-дюймова модель має масу 1390 грамів та габарити 351x233x20 мм. Ціна Bravis NB133 white становить 5999  грн, а Bravis NB141 silver обійдеться в 5799 грн.

Більше про ультрабуки від Bravis можна .

Довідка: Торгова марка «Фокстрот. Техніка для дому» є однією з провідних роздрібних мереж з продажу електроніки і побутової техніки в Україні. За проведеним у 4 кварталі 2015 року аналітиками TNS Ukraine дослідженням, у своїй категорії торгова марка є лідером за рівнем знання, відвідування і покупки. «Фокстрот» визнаний лідером по динаміці розвитку власних торгових марок серед українських рітейлерів в рамках національної премії серед виробників і рітейлерів «Private Label -2015». ТМ «Bravis» «Фокстроту» зайняла 1 місце в номінації «Динаміка розвитку власних торгових марок» і була відзначена за внесок в розвиток товарної категорії. У 2015 році частка власних (ОЕМ) брендів зросла майже в 2 рази: з 7% до 13%, а частка приросту до звернення в деяких магазинах збільшилася до 22%. Також, на початку червня ТМ Bravis запустила ще одну нову категорію товару – електротранспорт. У цій лінійці покупцям запропонували гіроборди, моноколесо, електросамокат і гіроскутер.Станом на травень 2016 року в Україні налічується 165 супермаркетів ТМ «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їхня торгова площа складає близько 160 000 кв.м.