Платформа Connected Vehicle від Microsoft допоможе виробникам перевинайти автомобіль

RenaultNissan — перший виробник автомобілів, що отримав платформу для створення «підключених автомобілів».

Традиційні автовиробники, багато з яких започаткували епоху неймовірних потрясінь майже сто років тому, нині самі відчувають потрясіння від чотирьох сил сучасності — «підключеність», автономність, спільне використання та електромобілі. Інфраструктура і масштаби, необхідні для створення підключеного автомобіля, є неймовірно складними, дорогими та ресурсоємними. По суті, це виклик для програмістів, і головною перешкодою для автобрендів є інтеграція комплексної хмарної технології, яку потребуватимуть водії наступного покоління.

На початку січня на Виставці побутової електроніки (CES2017) у Лас-Вегасі ми презентували платформу Microsoft Connected Vehicle — набір послуг, заснований на хмарному сервісі Microsoft Azure та призначений для розширення можливостей виробників у створенні власних «підключених» автомобілів. Це не частина операційної системи авто і не готовий продукт. Це жива платформа, з основою у хмарі, яка спрямована на вирішення п’яти пріоритетних для наших партнерів завдань: профілактичне обслуговування, поліпшена продуктивність, передова навігація, дослідження споживачів та розвиток автономного водіння.

Хмара Microsoft візьме на себе важку роботу, поглинаючи величезні обсяги даних від транспортних засобів та допомагаючи автовиробникам застосовувати ці дані.

Система стане загальнодоступною вже цього року. Вона активує усі сервіси Microsoft просто в автомобілі, в тому числі віртуальних помічників, бізнес-додатки, офісні сервіси та інструменти для підвищення продуктивності, такі як Cortana, Dynamics, Office 365, Power BI та Skype для бізнесу.

Сьогодні авто — це не тільки засіб пересування з однієї точки в іншу, це справжній центр повсякденного життя. Водії прагнуть пов’язати усі сервіси в авто, щоб робити більше справ, заощаджувати час та оптимізувати своє життя. У той час як безпека залишається базовою вимогою, наші послуги можуть допомогти людині зробити робочий день більш ефективним. Наприклад, уявіть, що Cortana легко з’єднується з вами, неважливо, де ви перебуваєте — вдома чи в авто. Припустимо, ви вдома і кажете Cortana призначити зустріч для вас і вашого колеги на наступний ранок у кафе. Потім ви сідаєте в автомобіль, Cortana нагадує вам про ранкову зустріч і починає навігацію, щоб привести вас до цього кафе.

Подивіться наше відео нижче, щоб дізнатися більше про те, як працює платформа, та про переваги, які вона пропонує автовиробникам і водіям.

Автовиробники користуються технологіями Microsoft

Наші зусилля в побудові глобального і масштабного хмарного сервісу є поштовхом для початку співпраці Microsoft з Renault-Nissan Alliance, які першими використали платформу Microsoft Connected Vehicle. У доповіді Nissan на CES компанія оголосила, що платформа буде використовуватись у новому поколінні «підключених» авто, які отримають передову навігацію, профілактичне обслуговування, віддалений моніторинг функцій автомобіля та багато іншого. Nissan також продемонстрував, як Cortana може стати більш функціональною для водія. Завдяки хмарі Azure можна зв’язати один з одним пристрої і автомобілі, що використовують різні операційні системи, інструменти та мови програмування.

Це партнерство ґрунтується на нашому недавньому досвіді з іншими автомобільними компаніями. Так, раніше ми оголосили співпрацю з Volvo в інтеграції Skype для бізнесу в серії автомобілів Volvo 90, що дасть змогу підвищити продуктивність і виконувати конференц-дзвінки з автомобіля. Також ми співпрацюємо з BMW на BMW Connected, персональному мобільному сервісі автовиробника, щоб розробити масштабну платформу, засновану на технологіях Microsoft Azure.

Microsoft — партнер, а не конкурент

Як ви вже помітили, Microsoft не будує своє власне «підключене» авто. Замість цього ми хочемо допомогти автовиробникам створювати «підключені» рішення, які відповідатимуть ідеології бренду, враховуватимуть унікальні потреби клієнтів, вигідно відокремлюватимуть продукт на ринку і генеруватимуть нові постійні джерела доходу. Наші клієнти зауважили, що вони хочуть працювати з партнером, який не тільки пропонує корисні інструменти, а й дозволяє їм зберігати свої дані, має надійну та безпечну хмарну платформу і працює на глобальному рівні (з огляду на те, що більшість автомобільних брендів діють у більш ніж одній країні). З цих причин 85 відсотків компаній зі списку Fortune 500 вже користуються хмарою від Microsoft.

Використовуючи нашу платформу, автовиробники та постачальники можуть отримати власну вигоду з тих мільярдів доларів, які ми вже інвестували у наш проект. Azure пропонує понад 200 послуг, доступних у 38 регіонах по всьому світі. Надійні та безпечні центри обробки даних, необхідні для підтримки «підключених» автомобілів, дають змогу виробникам зосередитись на інноваціях, а не будувати свою власну хмарну інфраструктуру.

Зрештою, Microsoft прагне розширити можливості автовиробників у повністю автономному водінні за допомогою сучасних досліджень, штучного інтелекту, а також передових картографічних сервісів. Минулого місяця ми оголосили про те, що за допомогою нових та існуючих відносин з TomTom, HERE і Esri ми будемо створювати розумніші навігаційні послуги у Microsoft.

Наша місія як компанії — розширити можливості всіх галузей промисловості та бізнесу, не тільки щоб допомогти впоратися з потрясіннями, але й використати можливості, які відкриваються. Інвестиції, які ми робимо в автопромисловість, поширюються на безліч інших галузей, такі як фінансові послуги, обробна промисловість і «розумні» міста. Скрізь, де є «підключеність», Microsoft хоче бути партнером, який може допомогти своїм клієнтам поліпшити життя людей — на дорозі, в хмарі і всюди поміж них.

З Новим роком і щасливої дороги!

 

Пеггі Джонсон, виконавчий віце-президент з розвитку бізнесу,

5 січня 2017 року

Для отримання докладнішої інформації про стратегію Connected Vehicle від Microsoft завантажуйте нашу «білу книгу» та інфографіку.