Чотири способи розосередити робітників своєї компанії

Успіх у бізнесі часто пов’язаний з можливостями, які пропустили інші, але побачила ваша компанія. Одна з таких – інвестиції у різних робітників. За дослідженнями аналітичного агентства McKinsey, компанії у верхньому квартилі статевого, расового чи етнічного розмаїття мають вищі шанси отримати прибуток, який вищий за середній у їхній індустрії.

Яскравим прикладом вигод від інвестицій у різних робітників є інвестиції в жінок. Газета The New York Times пише, що кількість жінок-директорів корелює з вищими прибутками, зростанням акцій, зменшенням ризику фінансових проблем. Це стосується не лише великих корпорацій. Дослідження понад 20 тисяч стартапів показало, що успішні компанії мають удвічі більше жінок на керівних посадах.

Хоча дані показують, що працівники з різними точками зору можуть позитивно вплинути на компанію, підібрати таких людей досить важко. Ось чотири поради, які допоможуть компаніям диверсифікувати своїх робітників.

  1. Оцініть свою культуру

Щоб створити зручне середовище для робітників з різними точками зору, необхідно спершу зрозуміти культуру, яка вже існує. Поговоріть з працівниками, щоб з’ясувати, наприклад, чи є в компанії якісь звички або процеси, які обмежують розмаїття персоналу. При зборі таких даних пам’ятайте, що чоловіки часто суттєво недооцінюють складності, з якими можуть зіткнутися жінки. Тому краще отримувати інформацію з різних джерел.

Подумайте, чи можна провести тренінг або роздати працівникам матеріали про те, чому компанія може обмежувати потенціал для робітників з різними життєвими обставинами. Це, наприклад, матері, представники інших культур чи народностей.

  1. Націльтесь на трансформацію

Як лідер своєї компанії, ви встановлюєте пріоритети для бізнесу. Ваш успіх у створенні об’єднаної та різної культури, яка направлена на інновації та продуктивність, буде залежати від того, що робітники самі бачитимуть важливість цього питання для вас та інших топ-менеджерів.

Як показати таку націленість? Робіть так, щоб будь-які корпоративні комунікації чи ініціативи охоплювали вашу думку. Це може бути особиста присутність, відкритість до обговорень та складних питань тощо. Спонукайте команди оцінювати себе та свій стиль роботи. Будьте з ними чесними про те, які політики можуть допомогти, а які – зашкодити.

  1. Заохочуйте працівників

Якщо створити середовище, в якому робітники виконуватимуть завдання в зручному для них режимі, це підвищить їхню задоволеність та знизить відтік робочої сили. Це особливо стосується жінок та меншин, які можуть мати власні обставини.

Наприклад, ви можете вважати, що грошова винагорода є кращим мотиватором. Але тим працівникам, які мають сімейні обов’язки, наприклад, доглядають за літними родичами, більш потрібним може виявитися гнучкий графік та можливість віддаленої роботи. Багато роботодавців у технологічній галузі вважають, що коли жінка звільняється, вона не йде на іншу роботу. Насправді, так роблять лише 20% жінок, решта влаштовується в інші компанії.

Варто також надати способи, якими робітники можуть впливати на прийняття рішень та політик у компанії. Розробіть канали, будь то електронна пошта, чати, корпоративні форуми, на яких працівники зможуть висловлювати свою думку.

  1. Розширюйте горизонт робітників

Подумайте про те, звідки ваша компанія бере свої таланти. Популярний спосіб – брати тих кандидатів, які мають гарні рекомендації. Але це може призвести до консервації. Наприклад, у США на 1,4 млн випускниць коледжів більше, ніж чоловіків віком від 22 до 29 років. Це кваліфіковані та освічені люди, яких можна навчити у власній компанії.

Повторно оцініть, які резюме та досвід ви вимагаєте від кандидатів. На навчання гуманітарним дисциплінам, таким як маркетинг чи продаж, людини з технічною освітою може знадобитися більше коштів, ніж навчити молодого маркетолога сучасним підходам у роботі. Тренування молодих талантів усередині компанії дозволить навчити їх продавати так, як потрібно.