5 мобільних бізнес-тенденцій у 2016 році

Мобільні гаджети стали невід’ємною частиною корпоративної роботи. З ними легше співпрацювати, обговорювати проблеми та виконувати інші завдання на ходу. У майбутньому це лише посилиться, бо кількість мобільних працівників, за даними Strategy Analytics, збільшиться до 1,75 млрд у 2020 році. Це на 42% більше, ніж у 2014 році. Ось п’ять мобільних тенденцій, про які варто пам’ятати бізнесу.

  1. Принеси свій власний пристрій (bringyourowndevice, BYOD)

Більшість робітників хочуть мати доступ до корпоративної мережі з персональних гаджетів. Це значна проблема для ІТ-відділів компаній, яким складно керувати та захищати такі пристрої.

Лідером у BYOD є малий та середній бізнес (SMBs), який у США налічує 62%. Такі компанії мають офіційну політику щодо BYOD з 2013 року, згідно з даними компанії iGR.

Партнери Microsoft можуть використовувати рішення Microsoft, щоб спростити управління пристроями BYOD та програмами для них. Ці засоби можуть бути як локальними, так і в «хмарі».

  1. Шкідливі проблеми для мобільних створюють проблеми з безпеки

Компаніям цього року необхідно ретельніше дбати про власний захист. Експерти прогнозують, що у 2016-му кіберзловмисники подвоять свої зусилля в атаках на мобільні гаджети. Багато з них відбуватиметься через заражені програми. Звіт Mobile Virusology від антивірусної компанії Kaspersky Lab свідчить, що у 2015 році кількість нападів на мобільні пристрої зросла втричі. Найбільшими загрозами минулого року були програми-вимагачі, програми, що отримували необмежені права на пристроях, і крадії даних.

Особливо показова ситуація у Китаї, у якому найбільше мобільних користувачів у світі. Дослідження Університету Шингуа, Microsoft Research та китайського Міністерства науки і технологій показало, що лише чверть програм у місцевих магазинах утиліт безпечні.

Убезпечити мобільні гаджети можна за допомогою таких інструментів як Enterprise Data Protection та BitLocker. Більше інформації про них можна знайти на сторінці Safeguard Your Business.

  1. Продажі та маркетинг стають мобільними

Користувачі інструментів для автоматизації продажів та маркетингу очікуватимуть, що ці засоби будуть доступні на мобільних гаджетах. Подібні утиліти повинні надавати новини за контекстом, соціальну інформацію та списки задач для популярних завдань. Ці програми мають використовувати природну мову для створення нових записів та планування.

Мобільні системи CRM пропонують тому гарні рішення. Детальніше про них можна подивитися на плакаті від партнера Microsoft під назвою Able Bridge. Він допоможе зрозуміти стратегічні переваги мобільних CRM, як вони можуть підвищити продажі, скоротити цикли, зібрати інформацію та багато іншого.

  1. Споживачі хочуть знайомий стиль на мобільних та настільних ПК

Методи роботи не повинні відрізнятися від того, який гаджет використовується. Вони повинні бути однаковими на смартфонах, планшетах, ноутбуках та настільних ПК.

Забезпечити подібний безшовний стиль роботи можна, якщо програмні рішення підтримують колективну роботу, мають засоби комунікації, корпоративну безпеку та управління для використання в робочих та персональних цілях. Такий набір можливостей надає пакет Office, який доступний на популярних платформахWindows, iOS, Android, а також має сервіси Office 365 та Office Online. Він також інтегрується з процесами та технологіями, які вже використовують споживачі.

  1. Мобільний інтернет речей дає більше можливостей

Інтернет речей дозволяє під’єднувати звичні об’єкти до загальної мережі та збирати від них дані. За інформацією Gartner, до кінця 2016 року у світі нараховуватиметься 6,4 млрд пристроїв інтернету речей. До 2020 року ця кількість зросте до 20,8 млрд. Це дозволить бізнесу отримувати більше інформації, але необхідно, щоб такий потік даних не перевершив можливості з їхнього збору.

Аналітики McKinsey підрахували, що інтернет речей може додатково щороку приносити близько $11,1 трлн. Ці гроші з’являться від зменшення витрат на виробництво, збільшеній ефективності процесів. Використовувати переваги інтернету речей дозволяє сервіс Azure IoT Suite. Це хмарне рішення, яке працює для багатьох популярних сценаріїв використання інтернету речей.