Microsoft представила ключові тенденції в ІТ на конференції SWIT 2014

Майбутнє – за сервісами та пристроями, які забезпечать кращий користувальницький досвід

27-28 березня відбулась найбільша в Україні технічна конференція Microsoft SWIT, на якій 45 доповідачів розповіли про тренди в ІТ, а також провели практичні заняття, присвячені сучасним технологіям Microsoft, для понад 800 розробників, ІТ-спеціалістів та ІТ-директорів. Як зазначили виступаючі, у зв’язку зі стрімким поширенням пристроїв, розвитком індустрії ігор та розвитком ІТ-галузі відбувся перехід від моделі «клієнт-сервер» до моделі, яка фокусується на сервісах та пристроях, і як результат –  забезпеченні кращого користувацького досвіду. Дотримуючись цієї тенденції, Microsoft приділяє увагу розвитку програм і єдиного інтерфейсу для будь-яких типів пристроїв, інвестуючи в них значну частину фінансів та часу спеціалістів.

«Сучасним користувачам вже не так важлива сама операційна система, як різноманітність програм і сервісів, які вони хочуть використовувати на всіх своїх пристроях. Microsoft – це єдина компанія, рішення якої підтримують всі ці пристрої: ПК, планшети, смартфони і ТБ ( Xbox ), а також пропонують хмарні технології (Microsoft Azure). На мою думку, засоби розробки від Microsoft – найвигідніші, оскільки вони забезпечують кращу продуктивність і до мінімуму скорочують термін виведення програми або пристрою на ринок», – зазначив Джеффрі Ріхтер, співзасновник компанії Wintellect, архітектор програмного забезпечення та інструктор.

Ключовими тенденціями, які, на думку Microsoft, вплинуть на бізнес і в цілому ІТ-індустрію, є:

  • Мобільність. Сьогодні у світі більше людей мають доступ до мобільного телефону, ніж до електрики або питної води. А кожен другий користувач мобільного зв’язку – власник смартфону. За різними прогнозами, через 2-3 роки смартфони та планшети будуть у мільярда користувачів у всьому світі;
  • Соціальні мережі. В української сім’ї в середньому є три персональних електронних пристрої з виходом в інтернет. Бізнесу необхідно враховувати цю тенденцію. Сьогодні близько 65% компаній у світі використовують мінімум один соціальний інструмент для спілкування співробітників та обміну інформацією;
  • Розвиток хмарних рішень. В Україні вже 85% представників малого і середнього бізнесу використовують той чи інший хмарний сервіс. І ця кількість буде зростати, оскільки сьогодні хмара пропонує практично безлімітні ресурси бізнесу будь-якого розміру при вартості, яка несумісна з капітальними інвестиціями у власну інфраструктуру;
  • Big data. У світі обсяг цифрового контенту також експоненціально зростає і обчислюється вже зеттабайтах. Не так давно такої одиниці вимірювання обсягів даних взагалі не існувало.

«Друкарській машинці знадобилося 38 років для того, щоб кількість її користувачів досягла 50 мільйонів, і тільки чотири роки знадобилося для цього інтернету. Розвиток хмарних обчислень, технологій штучного розуму і робототехніки, мобільність – це лише невеликий перелік тих речей, які входять у наше життя стрімкими темпами завдяки інноваціям. Вже зараз можна говорити про те, що до таких базових навичок як читання, письмо, мова, додається і кодування, – коментує Дмитро Шимків, генеральний директор компанії «Майкрософт Україна». – Ці глобальні тенденції проявляються і в Україні, і бізнесу необхідно бути до них готовим».