Microsoft і Nissan створять дилерську систему управління нового покоління

Корпорація Microsoft і компанія Nissan Motor Co. Ltd. оголосили про свою домовленість щодо стратегічного партнерства з метою створення дилерської системи управління нового покоління на основі продукту Microsoft Dynamics CRM. Поєднавши разом можливості Microsoft Dynamics CRM і практичну експертизу ефективності її застосування в автомобільній промисловості, дві компанії мають намір поліпшити якість взаємин дилерів з клієнтами, використовуючи для цього соціальні інструменти.Компанії сподіваються, що спільна робота дозволить їм знайти рішення, які допоможуть Nissan розробити більш міцні відносини зі своїми клієнтами, збільшити продажі та, як результат, збільшити частку ринку Nissan в глобальному масштабі. Рішення буде базуватися на платформі Windows Azure, використовуючи переваги масштабованості і гнучкості хмарних технологій компанії Microsoft. “Лояльність і сталість клієнтів мають найважливіше значення для успіху будь-якого бізнесу. Microsoft Dynamics CRM дозволяє компаніям краще розуміти і якісніше будувати глибокі відносини зі своїми клієнтами та партнерами, – сказав Кирило Татаринов (Kirill Tatarinov), президент Microsoft Business Solutions. – Ми раді співпраці з Nissan з пошуку рішень, які ефективно з’єднають компанію з її клієнтами, і дозволять їй відповідати сучасному бізнес-середовищу, а також допомогти іншим організаціям, таким як Nissan, в задоволенні конкретних потреб автомобільної промисловості”.”Nissan пропонує одні з найбільш інноваційних автомобілів на ринку і так само ставиться до інновацій у забезпеченні потреб клієнтів і партнерів, – говорить Енді Палмер (Andy Palmer), виконавчий віце-президент Nissan. – Ми раді можливості працювати з Microsoft зі створення нового покоління дилерської системи управління. Nissan шукає рішення, які дозволять задовольнити потреби бізнесу, особливо в сфері взаєморозуміння з нашими клієнтами та дилерами. Це дозволить підвищити продажі і частку нашого бренду на ринку у світлі вступу нашої компанії в нову фазу середньострокового бізнес-плану “Nissan Power 88”.Нова дилерська система управління спочатку буде розгорнута в дилерській мережі Nissan в Японії і в інших стратегічно важливих регіонах по всьому світу. Система буде гнучкою, щоб відповідати умовам і потребам конкретної країни, регіону або виробника автомобілів, з можливістю подальшого удосконалення в майбутньому. Компанія Nissan також має намір вивчити, як Microsoft Dynamics CRM і Windows Azure можуть спільно працювати в якості платформи для забезпечення роботи додатків в глобальній мережі компанії, стандартизувати свою інформаційну архітектуру з використанням хмарних сервісів Microsoft.