Покоління 50-х і сучасні технології: дослідження Microsoft

«Бебі-бумери», чипокоління 50-х, люди, народжені внаслідок повоєнного «бебі-буму», серйозно вплинулина розвиток економіки не лише США, а й усього світу. Економічно таінтелектуально активні люди не росли в час активного розвитку сучаснихтехнологій. Сфера IT стала активно розвиватись тоді, коли представники цьогопокоління вже були дорослими сформованими особистостями. Проте, вплив«бебі-бумерів» на сферу IT досить значний. Корпорація Microsoft разом здослідницькою організацією AARP провели опитуванняпро те, як покоління 50-х використовує сучасні технології.

Результатидослідження прокоментувавписьменник і футурист Майкл Роджерс (Michael Rogers). З аналізом опитування«бебі-бумерів» та його думками стосовно відносин покоління 50-х до сучаснихтехнологій можна ознайомитися на сайті AARP за адресою www.aarp.org/boomertechnology.

Роб Сінклер (RobSinclair), керівник відділу Microsoft Accessible Technology Group, коментуючирезультати дослідження, сказав: «Бебі-бумери» є знаючими користувачами, якіочікують, що використовувані ними технології будуть безпечними, простими увикористанні та досить гнучкими, які дозволятимуть застосувати їх доіндивідуальних потреб кожного користувача».

«Бебі-бумери» єекономічно активним шаром суспільства. Їх ставлення до технологій має важливезначення для розвитку ринку загалом. До 2010 року третина населення СШАбуде старше 50 років. Це майже 106 млн. жителів країни, які досяглипорівняно високого рівня доходів. Проте цінності й ідеали цього поколіннясформувалися в інший час. І тому ставлення до технологій представниківпокоління 50-х трохи інше, ніж у сучасної молоді.

Адам Сон (AdamSohn), керівник відділу комунікацій AARP вважає, що «бебі-бумери є досвідченимкористувачами багатьох сучасних технологій – від онлайнового банкінгу досоціальних мереж». Футурист Майкл Роджерс додає: «бебі-бумери не сприймаютьтехнології як щось незвичне. Вони не осліплені кожним гаджетом, якийз’являється на ринку, як молодь. Проте покоління 50-х дуже впливає на розвитокнових технологій».

«Бебі-бумери»дедалі частіше використовують сучасні технології для піклування про своїхбатьків, вони використовують датчики і програми медичного характеру, воничастіше проводять генетичні аналізи, а в майбутньому використовуватимутьімплантовані мікрочіпи. Покоління 50-х стурбоване екологічними проблемами йготове витрачати гроші на впровадження екологічних систем енергопостачання.

Роджерспрогнозує, що покоління 50-х стануть першими користувачами одягу та кросівок зGPS-датчиками і чипами, які аналізують фізичний стан людини і підраховують кількістьспалених калорій.

Найближчим часом,коли «бебі-бумерам» виповниться 50 років, вони стануть першимикористувачами окулярів з бездротовим підключенням до Інтернету, на внутрішнійповерхні яких відображено вміст сайтів.

Адам Сон,підсумувавши результати дослідження, сказав: «бебі-бумери навчилися цінуватитехнології і сприймають їх як інструмент, дозволяє спростити повсякденне житті– своє власне  та суспільства загалом».