Українські партнери здобули нагороди на Всесвітній партнерській конференції Microsoft

Корпорація Microsoft анонсувала нові продукти та представила нові можливості для партнерів на Всесвітній партнерській конференції – 2009

 

13-16 липня в Новому Орлеані (США) пройшла щорічна Всесвітня партнерська конференція Microsoft (Worldwide Partner Conference, WPC). Цього року корпорація анонсувала оновлену партнерську програму Microsoft Партнерську Мережу Microsoft та цілий ряд продуктів і сервісів, які компанія представить партнерам і клієнтам у наступному році. Напередодні виходу Windows 7 та Microsoft Office 2010, разом з реструктуризацією партнерської програми Microsoft надає своїм партнерам ряд нових інструментів, які допоможуть їм впроваджувати інновації, заощаджувати гроші клієнтів і залишатися конкурентоспроможними в поточних економічних умовах.

 

У рамках WPC щорічно проводиться Конкурс партнерських ІТ-рішень. Цього року проекти українських партнерів Microsoft перемогли у двох номінаціях у регіоні Центральної та Східної Європи:

·         Компанія E-consulting у номінації «Рішення на основі Microsoft Dynamics», нагорода «Партнер року» зі спеціалізації «Рішення для сфери фінансових послуг» (Microsoft Dynamics, Financial Services Partner of the Year) за створення системи XRM insurance для управління страховими компаніями.

·         Компанія SoftServe у номінації «Рішення для підвищення ефективності роботи з інформацією», нагорода «Партнер року» зі спеціалізації «Розробка форм і управління інформацією на підприємстві» (Information Worker Solutions, Enterprise Content Management & Forms Partner of the Year) за створення рішен
ня
Total Content Integrator for Microsoft Office SharePoint Server для доступу до корпоративних даних і архівації документів з різних джерел за допомогою інтерфейсу Microsoft SharePoint.

 

«Ми пишаємося тим, що напрацювання українських партнерів Microsoft одержали визнання на міжнародній арені. Ми будемо всебічно підтримувати наших партнерів, щоб вони демонстрували свої досягнення та зміцнювали імідж України як країни з великим ІТ-потенціалом. E-consulting та SoftServe – це лише окремі приклади того, як партнерство з Microsoft надає українським компаніям можливості побудувати успішний бізнес та розвивати його не лише на локальному, але й на європейському рівні», – сказав Дмитро Шимків, генеральний директор «Майкрософт Україна».

 

«Ми надзвичайно раді, що одержали цю нагороду, і маємо намір зміцнювати наші відносини з Microsoft з метою подальшого розширення нашого технологічного досвіду та надання високоякісних послуг і додаткових переваг нашим клієнтам по всьому світі», – сказав Тарас Кицмей, президент компанії SoftServe.

 

«Наше рішення на платформі Microsoft Dynamics CRM дозволяє замовникам контролювати фінансові потоки й зменшити ризики, якісно обслуговуючи клієнтів. Перемогу на партнерському конкурсі Microsoft ми сприймаємо як підтвердження того, що ми вибрали правильний вектор розвитку й створили продукт, конкурентоспроможний не тільки в Україні. Попереду – багато роботи та перспективи виходу з нашим рішенням на нові ринки», – сказав Андрій Безгубенко, президент компанії E-consulting.

 

Всесвітня партнерська конференція – це ключовий захід для понад 640 тис. компаній, які продають, впроваджують, підтримують та будують свої рішення на технологіях Microsoft. Партнери Microsoft обслуговують близько 160 млн. клієнтів у всьому світі, генеруючи понад 95% обороту корпорації.

 

Елісон Уотсон (Allison Watson), віце-президент Worldwide Partner Group корпорації Microsoft, відкрила конференцію оголошенням про запуск Партнерської мережі Microsoft (Microsoft Partner Network): «Microsoft стоїть на порозі року, насиченого запусками нових проектів, і партнери будуть відігравати найважливішу роль у виведенні на ринок нових рішень, – сказала вона. – Ми з гордістю представляємо Партнерську мережу Microsoft – новий виток розвитку нашої партнерської програми, заснований на прагненні підтримувати бізнес-потреби наших партнерів і допомагати їм впевнено розвивати свої позиції на ринку та повною мірою реалізовувати свій потенціал. Наш успіх і успіх наших партнерів – це єдине ціле. Працюючи в тісній зв’язці, навчаючись один в одного, ми перевершимо всі очікування наших замовників».

 

Нова Партнерська мережа Microsoft базується на традиційній партнерській програмі корпорації, з новим акцентом на створення
співтовариств, які сприяють утворенню тісніших зв’язків партнерів із замовниками, з Microsoft та з іншими партнерами й гравцями ІТ-індустрії.

 

Щоб допомогти партнерам розвивати бізнес, краще обслуговувати клієнтів та тісніше інтегруватися в локальні співтовариства, Партнерська мережа Microsoft концентрує зусилля на 3 ключових напрямках:

  • ·         Експертиза: Протягом наступного року Microsoft випустить нову хвилю інноваційних продуктів, і партнерам знадобиться глибоко вивчити нові технологій. Із цією метою Microsoft пропонує партнерам безліч програм, які допоможуть їм напрацювати експертизу й підготуватися до наймасштабнішого запуску продуктів в історії корпорації. Серед них – оновлений Partner Learning Center, інструменти для оцінки прибутковості Profitability Modeler, ініціативи Practice Builder та Services Ready для сервісних партнерів, програма працевлаштування студентів Students to Business (S2B) та інші (детальніше на https://partner.microsoft.com/Ukraine/).
  • ·         Клієнти: У прагненні заощаджувати кошти і залишатися конкурентоспроможними, замовники звертаються до партнерів за допомогою в оптимізації існуючих технологій та доповненні їх ефективними інноваційними рішеннями. Партнерська мережа Microsoft пропонує маркетингові ресурси, які допоможуть партнерам стимулювати попит: інструменти цифрового маркетингу й бізнес-планування, онлайн-бази маркетингових матеріалів і готових маркетингових програм Partner Marketing Center, інтерактивні демо Demo Showcase та багато іншого (детальна інформація англійською: https://partner.microsoft.com/Ukraine/salesmarketingsection).
  • ·         Взаємодія: онлайн-співтовариства та соціальні медіа грають все більш важливу роль у взаємодії між клієнтами, партнерами й Microsoft. Корпорація всіляко підтримує взаємодію партнерів між собою, тому що це допомагає їм нарощувати частку ринку, поліпшує прибутковість і допомагає конкурувати з великими гравцями ранку. У рамках Партнерської мережі Microsoft створені віртуальні співтовариства, де партнери можуть отримати тех
    нічні консультації, поділитися ідеями або отримати поради інших партнерів.

 У рамках партнерської конференції Білл Вете (Bill Veghte), старший віце-президент напрямку Windows Business корпорації Microsoft, представив нові можливості й програми для партнерів у рамках запуску нової ОС Windows 7. Офіційно запуск відбудеться в жовтні, але RTM-версія (Release to Manufacturing) операційної системи буде готова вже до кінця липня. Деталі доступні на Windows Team Blog.

 

Стівен Елоп (Stephen Elop), президент підрозділу Microsoft Business, оголосив про доступність попередньої версії (Technology Preview) продуктів сімейства Office 2010, презентував ключові функції Office 2010 та нові можливості для партнерів, котрі принесе із собою запуск лінійки продуктів у першій половині 2010 року.

 

Віртуальний прес-центр зі свіжою інформацією про WPC 2009 знаходиться за адресою: www.microsoft.com/presspass/events/wwpc (англійською мовою). Докладніше про Партнерську мережу Microsoft можна довідатися на сайті https://partner.microsoft.com/nextgeneration, на сайті Digital WPC: www.digitalwpc.com (англійською мовою), або російською мовою на сайті https://partner.microsoft.com/Ukraine/partner.

Фотографії нагородження українських партнерів на WPC 2009 доступні на віртуальному прес-офісі.


Матеріали в форматі Microsoft Word:

Прес-реліз українською та російською мовами.