Донбас Арена започатковує персональну роботу з відвідувачами та вболівальниками ФК «Шахтар»

Впровадження провідної системи управління взаєминами з клієнтами (CRМ-системи) від Microsoft дозволить суттєво розширити можливості роботи з відвідувачами стадіону «Донбас Арена» та вболівальниками ФК «Шахтар»

 

Прес-реліз українською та російською в форматі Microsoft Word

 

19 травня 2009р. – Новий стадіон «Донбас Арена» розпочав впровадження новітньої ІТ-системи на платформі Microsoft. Інвестиції в проект автоматизації складуть 1 мільйон доларів США. Основні можливості ІТ-системи з’являться вже до офіційного відкриття нового стадіону футбольного клубу «Шахтар», а саме 29 серпня 2009 р.

 

Мета проекту – впровадити на новому стадіоні найсучасніші технології, що дозволять налагодити більш ефективну взаємодію з футбольними вболівальниками та вдосконалити якість послуг. Завдяки рішенню з автоматизації від Microsoft стадіон «Донбас Арена» та ФК «Шахтар» отримають спільну інформаційну систему, яка стане надійною базою для організації роботи нового спортивного майданчика міжнародного рівня у Донецьку.

 

Дмитро Шимків, генеральний директор «Майкрософт Україна», відзначає: «Для нас дуже важливо, що компанія Microsoft здійснила свій внесок в те, що в Україні функціонуватиме стадіон, який відповідає найсучаснішим технологічним вимогам. Впровадження сучасної системи, що на належному рівні взаємодіятиме з відвідувачами Донбас Арени та фанами футбольного клубу – це стратегічне рішення для подальшого розвитку ФК «Шахтар» та побудови спортивної платформи для проведення в Україні матчів світового рівня».

 

Власнику персональної клубної картки щоразу при відвідуванні заходів на території Донбас Арени на картку будуть нараховуватися бали. Картка, котру зможуть отримати власники сезонних абонементів та члени клубу, передбачає накопичувальну систему: можливість поїздки з клубом на виїзний матч команди «Шахтар» буде винагородою для найбільш активних та лояльних фанів. Усі картки, емітовані клубом та стадіоном, будуть представлені у вигляді ієрархії. Абонемент на стадіон буде випускатися в наступних номінаціях (у порядку зменшення статусу): DiamondPlatinumGoldSilverLoungeStandard.

 

З допомогою клубної картки вболівальники зможуть бронювати квитки та сезонні абонементи через Інтернет, купувати їх в касах, розташованих безпосередньо на Донбас Арені та у віддалених точках продажу. Крім того, у великих торгових центрах Донецька та інших міст з’являться автоматизовані кіоски, в котрих можна буде придбати квитки цілодобово. Картка ідентифікації вболівальника бу
де багатофункціональною та виконуватиме роль сезонного абонементу, «ключа» до паркінгу, інструменту здійснення платежу та одночасно буде карткою лояльності.

 

Впровадження системи автоматизації від Microsoft дозволить розширити комунікаційні можливості клубу та задіяти усі доступні засоби комунікацій з шанувальниками: дзвінок, sms, mms, електронну пошту, інтернет та звичайний лист. Донбас Арена матиме змогу інформувати кожного вболівальника, котрий користується карткою постійного відвідувача, про заходи та програми лояльності, що проводяться на стадіоні. У той же час, система буде аналізувати потреби та рівень задоволеності відвідувачів, щоб якнайкраще визначити їхні смаки та уподобання, популярність тих чи інших сервісів та реакцію відвідувачів арени на нові послуги.

 

«Необхідно постійно пам’ятати про те, що арена повинна бути сучасною в кожній деталі. Більше того, ми перейняли досвід найбільш відомих європейських спортивних арен і під час будівництва Донбас Арени намагаємося встановити стандарти, котрі в майбутньому стануть орієнтиром для інших стадіонів України та Європи.

 

Мабуть, зайвим буде зауважити, що стати лідером важко, але набагато важче утримуватися на вершині. Тому ми вирішили впровадити на стадіоні новітні технології, і перш за все – сучасну ІТ-систему. Безсумнівно, це впровадження дозволить вивести сервіси на новий рівень, в першу чергу – для футбольних вболівальників, пришвидшить комунікаційні потоки всередині арени, а відповідно й підвищить ефективність операційного управління стадіоном. Тому, ІТ-система від корпорації Microsoft – це необхідний і один з найважливіших елементів функціонування Донбас Арени», – говорить директор з експлуатації стадіону «Донбас Арена» Олександр Атаманенко.

 

Про корпорацію Microsoft

Заснована у 1975 році корпорація Microsoft є визнаним світовим лідером у галузі розробки програмного забезпечення, а також у наданні послуг та рішень, які допомагають людям та компаніям повністю реалізувати свій потенціал.

З 2003 року в Україні діє компанія «Майкрософт Україна», до завдань якої входить розвиток ринку програмного забезпечення та просування продуктів Microsoft, підтримка партнерів та замовників, а також локалізація новітніх технологій корпорації та реалізація соціальних проектів на території України.

Додаткову інформацію про компанію та продукти Microsoft можна знайти на веб-серверах Microsoft: www.microsoft.ua

Microsoft® є товарним знаком Microsoft Corporation, що охороняється в США і/або інших країнах. Інші назви продуктів і компаній, що згадуються в даному документі, можуть бути товарними знаками відповідних власників.

 

Про стадіон «Донбас Арена»

Донбас Арена – перший стадіон у Східній Європі, спроектований та побудований у відповідності до стандартів УЄФА. Стадіон належить до категорії «Еліт» (п’ять зірок). Місткість арени – 50 тисяч місць. Загальна вартість проекту стадіону і парку, котрий розташований навколо нього складає 400 млн. доларів. Початок будівництва об’єкту – 2006 рік. Генеральний підрядник – компанія ENKA.

Дизайн Донбас Арени розробила компанія. Головна особливість стадіону – овальна форма та повністю засклений фасад. Окрім футбольних матчів, на стадіоні будуть проводитися концерти та шоу.

Донбас Арена – майбутній домашній стадіон ФК «Шахтар» і культурний цент столиці Донбасу. Крім того, стадіон розглядається як арена для проведення фіналів Ліги чемпіонів і Кубка УЄФА.

Додаткова інформація про стадіон «Донбас Арена» – на веб-сторінці стадіону: http://donbassarena.com

 

Про ФК «Шахтар»

Футбольний клуб "Шахтар" засновано у 1936 році.

Кольори клубу – оранжево-чорні.

Президент клубу – Рінат Ахметов.

Досягнення. Чемпіон України 2002, 2005, 2006, 2008. Володар Кубка України 1995, 1997, 2001, 2002, 2004, 2008. Володар Кубка СРСР 1961, 1962, 1980, 1983. Володар Суперкубка СРСР 1984. Володар Суперкубка України 2005, 2008.

В 2000 році команда дебютувала в Лізі чемпіонів.

20 травня «Шахтар» візьме участь в фінальному матчі Кубка УЄФА.

Детальна інформація – на веб-сторінці Клубу: http://shakhtar.com/